در گلوی من ابر کوچکیست...

انگشتان تازه میخاهم تا جور دیگر بنویسم...

در گلوی من ابر کوچکیست...

انگشتان تازه میخاهم تا جور دیگر بنویسم...

آواز بلندی تو و کس نشنودَت باز
بیرونی از این پرده تنگ شنوایی

کامنت بذار

جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳ ب.ظ

هنوز اینجا رو میخونی؟

۰۱/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۷)

بلی😊

پاسخ:
:*
سلام :)
خوشحال شدم واقعن.

میخونمت:)

پاسخ:
سلام :)
انتظار نداشتم واقعن و خوشحال شدم.
مرسی :)
۰۷ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۴۲ خورشید ‌‌‌

بله.

پاسخ:
سلام :)
مرسی کامنت گذاشتی. خوشحال شدم :)
+وبلاگت چقدر خوشگله.

معلومه :)

پاسخ:
:***
معلوم نبود واقعن :))

یس

پاسخ:
سلام :)
انتظار نداشتم واقعن، مرسی که میخونی و مرسی که کامنت گذاشتی :) 

عه. بی تربیت :))) معلوم نبود؟

پاسخ:
:)))
بابا من خودمم نمیخوندم اینجا رو دیگه، توقع نداشتم و واقعن معلومم نبود کسی بیاد اینجا رو چک کنه هنوز :))

۳۰ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۰۱ ستاره‌ی آبی

سلام اره من میخونم البته دیر به دیر می رسم چک کنم ولی آره:)

پاسخ:
:)
سلام و مرسی از کامنتت. خوشحال شدم گفتی میخونی اینجا رو :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">