در گلوی من ابر کوچکیست...

انگشتان تازه میخاهم تا جور دیگر بنویسم...

در گلوی من ابر کوچکیست...

انگشتان تازه میخاهم تا جور دیگر بنویسم...

آواز بلندی تو و کس نشنودَت باز
بیرونی از این پرده تنگ شنوایی

یکم عکس ببینیم(2)

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ب.ظ

میخاستم اول یه سری عکسای خاص بذارم، ولی بیخیال، درهمه! اینا رو هر باری که برای پستای معلم بازی سرچ میکنم پیدا کردم:

این عکس مربوط به جنگ جهانی دومه. واقعن چه در و دافایی رو میفرستادن جبهه!

:))

این عکسم مربوط به آزادی یکی از اسرای جنگ جهانی دومه که با دخترش روبرو شده. دخترش از وختی یک سالش بوده پدرشو ندیده بوده.

این هارولد ویتسه، در لحظه ای که برای اولین با از طریق سمعک، صداهای اطرافشو شنیده.

:)

یکی از 40 عکس تاثیرگذار همیشه ی دنیاس.

مارگوت ولک، الان تقریبن 100 سالشه! این خانوم تیستره هیتلر بودن! ینی همیشه اول غذاهایی که برای هیتلر میاوردنو این خانوم تست میگرده که از سالم بودنش مطمئن بشن.

جوونای مسیحی با ایجاد یک حلقه در اطراف مسلمونا، اونا رو حین خوندن نماز محافظت میکنن. قاهره، مصر، سال2011

اسکات جان استرالیایی دوس دخترش الکس توماس کانادایی رو که توسط یک پلیس ضد شورش در حین اغتشاشات در ونکور روی زمین افتاده رو میبوسه.

جنگ جهانی دوم

:))

نظرات  (۷)

شیفته اوت خانوم تستر شدم. فک کن که 100 سالشه چه آرایش با حالی کرده ای جااااااان..


تاثیر گزارترینش اون حلقه جوونای مسیحی بود.
سر اون پسره ک اولین باره گوشش شنیده دیوانه شدم.
پاسخ:
:)
آره منم اون عکس حلقه ی مسیحیا رو دوس دارم.
مردم چه دوست پسرهای شجاعی دارند ما اگه وسط شورش افتاده بودیم دوست پسرمون اصلا انکار می کرد ما رو میشناسه:))
عزیزم خیلی لذت بردم از عکسها. مثل همیشه عالی بود، مرسی:)
پاسخ:
:))))
واقعن!
عزیزم زمین نخورده، انکار میکنن، دیگه چه برسه به.... 
خوشالم که خوشت اومد
چقدر عالی بودن اینا :)
پاسخ:
:)

Na ghashah yazisan ☺
sagol,
پاسخ:
چخ ممنون
:)))
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۸ احسان خواجه مرادی
عکسای قشنگی بود..کاش منبعش رو هم ذکر میکردید
پاسخ:
نوشتم که از سایتهای مختلف پیدا کردم.
شما همه چی رو کنکوری نبین. دنبال رفرنس نباش.
مریلین و اون دختر کوچولوهه هر دو دو قسمت متفاوت از من بود، خیلی دوسش داشتم 
منم اگه دوس دخترم انقد داف بود وسط خیابون و بیابون می بوسیدمش (آیکون هیز بازی)😀
عکسای خوبی بودن، مرسی
پاسخ:
:)
خواهش
خیلی عالی بودن. مخصوصا قسمت مرلین مونرو. مرسی
پاسخ:
:)
خواهش میکنم
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">